Dega aušinimo skysčio lemputė Antifrizo lemputė

 

Aušinimo skysčio auštos temperatūros įspėjamasis simbolis
Jei dega mėlyna aušinimo skysčio lemputė, tai variklio aušinimo skysčio temperatūra yra žema, ir lemputė užges, kai variklis sušils. Jei matote degantį geltoną ar raudoną aušinimo skysčio lemputės simbolį, tai reiškia, kad jūsų variklis yra į kaitęs virš normos ir gali perkaista.
Greičiausiai tai susiję su jūsų transporto priemonės aušinimo skysčio (dar vadinamu antifrizu) lygiu, tačiau šis simbolis gali užsidegti ir dėl kitų priežasčių.
Priklausomai nuo jūsų transporto priemonės markės ir modelio, variklio aušinimo skysčio lemputė arba variklio perkaitimo lemputė paprastai vaizduojama termometru, panardintu į dvi vilnijančias bangas. Taip pat gali užsidegti užrašas „TEMP“ arba „ENGINE OVERHEATING (VARIKLIO PERKALTIMAS)“.

Kokios yra dažniausios priežastys, dėl kurių užsidega aušinimo skysčio lemputė?


Dauguma priežasčių, kodėl prietaisų skydelyje užsidega variklio temperatūros lemputė, yra susijusios su aušinimo sistemos problema.

Per ilgai stovite vietoje su užvestu varikliu

Jei į radiatorių nepatenka pakankamai vėsaus oro, aušinimo skystis greičiau perkaista, todėl jis negali atlikti savo darbo. Štai kodėl ilgą laiką dirbant varikliui ir automobiliui stovint, gali įsijungti aušinimo skysčio lemputė. Gera naujiena yra ta, kad kai pajudėsite iš vietos ir važiuosite didesniu greičiu lemputė užges.

Per didelė apkrova

Kai variklis dirba ant aukštų apsukų, važiuojant į įkalnę su sunkiu kroviniu, radiatorius negauna pakankamai oro aušinimo skysčio atvėsinti.

Lauke karšta

Nors važiuodami karštą dieną galime įjungti oro kondicionierių, kad atsigaivintumėte, variklis to padaryti negali. Jei laukia tvyro didelis karštis, o jūs įstrigę kamštyje, gali variklio aušinimo skystis perkaisti. Todėl būtina sustoti ir išjungti variklį, arba jei yra galimybė padidinti greiti.

Žemas aušinimo skysčio lygis

Jei aušinimo skysčio lygis nukrenta žemiau minimalios ribos, įsijungia variklio temperatūros lemputė. Papildžius aušinimo sistemą antifrizu, blogiausiu atveju vandeniu, lemputė turėtų nebedegti. Reguliariai tikrinkite aušinimo skysčio lygį.

Mechaniniai pažeidimai

Blogiausiu atveju, aušinimo skysčio lemputė užsidega dėl aušinimo sistemos gedimo. Gali būti prakiuręs arba užsikišęs radiatorius, sugedęs vandens siurblys, sugedęs termostatas, sugedęs aušinimo ventiliatorius. Jei visos išvardintos dalys yra nepažeistos, gali būti kalta galvos tarpinė arba trūkusi variklio galva. Dažniau taip nutinka senesniems automobiliams arba dažnai važiuojant ant aukštų apsukų.

Jokiu būdu neturėtumėte važiuoti, kai užsidega įspėjamoji variklio temperatūros lemputė. Perkaitęs variklis gali greitai sugęsti, o remontas ištuštinti kišenę.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą