Mineralinio tepalo naudojimas šiuolaikiniuose automobiliuose yra draudžiamas. Šio tipo alyva negali atlaikyti aukštų darbo temperatūrų ilgesnį laiką, oksiduojasi ir gali užteršti variklį. Mineraliniai tepalai greičiau oksiduojasi ir greičiau praranda savo eksploatacinius rodiklius.
Sintetiniai tepalai geriau pakelia temperatūrų svyravimus, didelį karštį ir išlieka skysti esant neigiamai temperatūrai. Kitaip sakant, jie ilgiau išlaiko savo eksploatacines savybes ir todėl jie rekomenduojami automobiliams, kurių techninio aptarnavimo intervalai ilgesni.
Jei nežinote kokią alyvą reikia pilti į variklį, galite patikrinti vartojimo instrukciją. Ten yra nurodytas standartas, kokia alyva turi būti naudojama vienoje ar kitoje transporto priemonėje ir svarbiausia neriekia užmiršti, kad reikia naudoti alyvą, atitinkančią gamintojo rekomendacijas.
Prieš kelis dešimtmečius buvo gajus toks mitas. Kol naujas auto naudoju sintetinius tepalus, po 100 000 tūk/km pusiau sintetinius, o dar vėlai mineralinius. Tačiau kad ir kiek automobilis būtų nuriedėjęs, automobilių gamintojai neteikia rekomendacijų pereiti prie mineralinės alyvos naudojimui.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą